تواÙÙ‚ نامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Øª
1- مقدمه:
اهدا٠تواÙÙ‚ نامه: بیان Ø³Ø·Ø ØªÙˆØ§ÙÙ‚ خدمت Ùˆ روشن نمودن Ø³Ø·Ø ØªØ¹Ù‡Ø¯Ø§Øª خدمت گیرنده Ùˆ خدمت دهنده.
تعری٠خدمت: خدمت مودر نظر در شناسنامه خدمت به صورت کامل تعری٠گردیده لست.
Ù†ØÙˆÙ‡ انجام تعاملات با خدمت گیرنده: از طریق میز خدمت الکترونیک، ارسال پیام Ùˆ پیشنهاد ØŒ ثبت شکایت امکانپذیر است.
2- هدÙ:
هد٠از این تواÙقنامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Øª این است Ú©Ù‡ به منظور ارائه با Ú©ÛŒÙیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای همدان Ú©ÛŒÙیت تØÙˆÛŒÙ„ خدمات مصوب شناسه دار برای خدمت گیرندگان مورد تواÙÙ‚ وجود دارد. این بیانیه روشن نمودن Ø³Ø·Ø ØªØ¹Ù‡Ø¯Ø§Øª خدمت گیرنده Ùˆ خدمت دهنده را نشان Ù…ÛŒ دهد.
3-مسئولیت
شرکت آب منطقه ای همدان مواÙقت Ù…ÛŒ کند Ú©Ù‡ خدمات مصوب شناسه دار را به ترتیب زیر ارائه نماید:
شرکت آب منطقه ای همدان دارای مجوز ایجاد Ùˆ اجرای سیاست های مدیریت منابع آب در Ø³Ø·Ø Ø§Ø³ØªØ§Ù† در چارچوب اساسنامه است Ú©Ù‡ مستندات آن به Ø´Ø±Ø Ø°ÛŒÙ„ Ù…ÛŒ باشد. (hmrw.ir/ منوی راهنمای ارباب رجوع/ قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ بخشنامه ها/ طبقه بندی موضوعی)
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
-متقاضی Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª خدمت باید مدارک خود را به صورت کامل Ùˆ مطابق با آنچه در شناسنامه خدمت (یا در کارتابل میز خدمت الکترونیکی) اشاره شده است بارگذاری نماید.
-موارد مربوط به ÙØ±Ù… اطلاعات خدمت/ زیرخدمات در بخش میز خدمت الکترونیک قرار داده شده است.
-به Ù…ØØ¶ ثبت درخواست، سعی Ù…ÛŒ گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست Ù…Ø·Ø±Ø Ø´Ø¯Ù‡ به متقاضی اعلام Ùˆ در صورت لزوم، درخواست مراجعه ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ گردد. جهت پیگیری درخواست با منوی ارتباط با ما/ پیگیری پیام Ùˆ پیشنهاد مراجعه ÙØ±Ù…ایید.
-تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده Ùˆ در صورت بروز هرگونه اشکال Ùˆ نقص Ùنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان ÙØ±Ù… های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
-برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای ÙÙ†ÛŒ Ùˆ غیر ÙÙ†ÛŒ با Ø¯ÙØªØ± Ùناوری اطلاعات از طریق تلÙÙ† 38233901-081 Ùˆ یا پست الکترونیک Info@hmrw.ir تماس ØØ§ØµÙ„ نمایید.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای همدان امکان ثبت Ùˆ پیگیری درخواستهای متقاضیان گرامی را از طریق "منوی ارتباط با ما < ارائه نظرات Ùˆ پیشنهادات" ÙØ±Ø§Ù‡Ù… نموده است. در این قسمت شما میتوانید به صورت تمام وقت Ùˆ در 7 روز Ù‡ÙØªÙ‡ Ùˆ 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید Ùˆ نتیجه نظرات Ùˆ پیشنهادت خود را از طریق "منوی ارتباط با ما < پیگیری پیام Ùˆ پیشنهاد"ØŒ پیگیری نمایید.
- برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیرعامل به قسمت ارتباط با ما/ ملاقات با مدیرعامل ØŒ Ùˆ برای برقراری ارتباط با سایر ØÙˆØ²Ù‡ ها به منوی ارتباط با ما / ÙØ±Ù… ارتباط با شرکت مراجعه ÙØ±Ù…ایید.
-این خدمات همواره دردسترس Ù…ÛŒ باشند Ùˆ موارد Ø§ØØªÙ…الی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی Ù…ÛŒ گردد.
5- هزینه ها و پرداخت ها:
هزینه های ارائه خدمات در کارتابل ارباب رجوع برای هر خدمت اطلاع رسانی می گردد.
6- دوره عملکرد
این تواÙÙ‚ نامه در صورت تغییر مجددا ایجاد Ùˆ اطلاع رسانی خواهد شد Ùˆ تا آن زمان به قوت خود باقی خواهد بود.